poniedziałek, 25 czerwca 2012

mężczyzna w kuchni : śniadanie


Panowie też radzą sobie w kuchni. Wydaje mi się, że są trzy typy kuchennych mężczyzn, dzielę ich na poziom zaawansowania. Pierwszy można opisać krótko - mężczyzny nic w kuchni nie interesuje, no może poza lodówką. Drugi natomiast średnio-zaawansowany patrzy co kobieta gotuje i je jak mu smakuje, czasem  sobie odgrzeje i w dodatku nie przypali wody na herbatę. Trzeci  typ wręcz idealny - nie tylko lubi dobrze zjeść ale potrafi dobrze nakarmić. 



Rozpoczynamy serię "mężczyzna w kuchni" - czyli dania zrobione przez panów dla pań i nie tylko. Coś co każdy facet nie powiem, że powinien ale naprawdę wypadałoby, żeby umiał zrobić. :)


ŚNIADANIE: Jajecznica z szynką i na maśle
Składniki:
5 jajek
łyżka masła
3 plasterki szynki
sól, pieprz
dodatkowo:
bułka pełnoziarnista, 
masło, 
szynka ("babuni"), 
ser valbon camembert, 
pomidorki koktajlowe, 
koperek

Przygotowanie: 
Rozpuścić masło i podsmażyć pokrojoną w kostkę szynkę
Rozbić jajka w misce, posolić i popieprzyć, wylać na rozgrzaną patelnie.
Mieszać do ścięcia się jajek. Podawać na ciepło.




jajecznica z kanapką z szynką i camembert mmm:)
Kto u Was rządzi w kuchni? Kto robi lepszą jajecznice - kobiety czy mężczyźni? 
P.S.Takie śniadanie dało mi dużo energii (także tej pozytywnej) na cały dzień! :) 
N. dziękuję za pyszną jajecznicę! :*

2 komentarze:

  1. Ojej, nie wiem, czy to znaczy, że mam szczęście, ale nie znam żadnego mężczyzny, które zupełnie nie radziłby sobie w kuchni. Żadne prace domowe nie są dla nich czarną magią, a przy garnkach nierzadko okazują się naprawdę rewelacyjni - częściej niż znajome mi kobietki.
    Mój mężczyzna podobnie, jest znacznie lepszym, bardziej pomysłowym (i przede wszystkim - mniej leniwym) kucharzem niż ja ;)

    OdpowiedzUsuń