niedziela, 30 września 2012

Co oni jedzą? :)

Moje kochane wyjadacze :)

Wiecie co to?
Powiem Wam co oni jedzą, mianowicie są to bardzo smaczne i puszyste naleśniki kokosowe z owocami :)
Zwykłe mleko zostało zastąpione mleczkiem kokosowym i bardzo fajnie to wszystko wyszło.

Naleśniki kokosowe z owocami
Składniki:
ciasto:
180g mąki
400ml mleczka kokosowego
3 jajka
100 ml śmietanki kremówki
60g cukru
nadzienie:
sok z limonki
miód płynny
kiwi, banan, brzoskwinia
+wiórki kokosowe

Przygotowanie:
1. Mąkę przesiać do miski.
2. Mleczko kokosowe rozmącić z jajkami, śmietanką i cukrem.
3. Powoli wlać do mąki cały czas mieszając, żeby nie powstały grudki. Odstawić na ok.15-20 min
4. Przygotować nadzienie: owoce umyć, obrać i pokroić. Wycisnąć sok z limonki i połączyć z kilkoma łyżkami miodu. Polać owoce i wymieszać.


5. Na patelni rozgrzać trochę oleju i smażyć naleśniki z obu stron
6. Na naleśnikach rozłożyć owoce i zwinąć w rulony, posypać wiórkami i podawać :)



Smacznego!

P.S. - umiecie podrzucać naleśniki na patelni? Jak radzicie sobie z  ich przekręcaniem? Bo ja staram się podrzucać, aleeeee wychodzi mi to raz lepiej raz gorzej :) Czekam na Wasze porady/pomysły!

13 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo puszyste! Ja to z naleśnikami mam tak, najpierw musi mi wyjść ciasto, a jak już wyjdzie to podrzucam bardzo sprawnie ( co 10 naleśnik ląduje mi na ręce) ;) Ciasto jednak lubi sobie nie wyjść, a wtedy o podrzucaniu nie ma mowy!!

    OdpowiedzUsuń
  2. No to nieźle sobie jedzą :D Takie naleśniki z dodatkiem kremówki muszą rozpływać się w ustach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dobrze mają, że takie pyszności wcinają :) Ciekawa propozycja, kokos uwielbiam, do tego świeży ananas i jestem w niebie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. aaa ja też mogę dostać takiego kokosowego naleśnikaa?:D bardzo proszę!:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Żeby sprawnie podrzucać naleśniki, warto używać w miarę lekkiej patelni. Łatwiej podrzucić naleśnik używając patelni okrągłej, niż kwadratowej. I - oczywiście - naleśniki podrzucamy dopiero, kiedy ciasto się zetnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam patelnie okrągłą i raczej lekką, stosuję się do wszystkich zasad ale nie zawsze wychodzi idealnie:)

      Usuń
  6. chcę do "nich" dołączyć i też to zjeść <3

    OdpowiedzUsuń
  7. <3 właśnie teraz zjadłabym coś takiego. Pomińmy to, że jest prawie 23, mam ochotę na naleśniki:D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wiem co jedzą! same pyszności :D

    OdpowiedzUsuń