piątek, 8 marca 2013

Zakopane - Karcma po Zbóju

Kolejne miejsce warte odwiedzenia na Krupówkach to Karczma po Zbóju :) 
więcej informacji o miejscu znajdziecie tutaj ->  http://www.karcmapozboju.pl/ 

tak prezentuje się z zewnątrz:)

a tak w wewnątrz :)


 
Karcma po Zbóju 
oferuje wiele specjałów -> zobaczysz je tutaj

Do herbaty podawane są kruche ciasteczka o ile się nie mylę własnego wyrobu:)
herbata - cena 5 zł

Moskol chlebowy z bryndzą i masłem ziołowym - cena 9 zł



Chleb cebulowy ze smalcem i ogórkiem kiszonym - cena 7zł



Zupa czosnkowa z czosnkową grzanką - 9zł


Kwaśnica zabielana na wędzące - 11 zł


Jedzenie smaczne, a przede wszystkim góralskie :)
Polecam!

Giewont widziany z Gubałówki

3 komentarze:

  1. Jadłam tam tą czosnkową i dla mnie za wodnista, ale reszta była pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja chyba piłam tam miód pitny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Po zbóju to są tylko ceny reszta szkoda gadać nie polecam

    OdpowiedzUsuń