czwartek, 14 lutego 2013

Walentynkowe śniadanie.


Naleśnikowe serduszka. Miały być bardziej ażurowe. Nie wyszły tak pięknie jakbym sobie tego życzyła.
Ale były prosto z serca. Dla Niego.

składniki:
1/2 szklanki mąki (przesianej)
1 szklanka mleka
2 łyżki cukru (u mnie z wanilią)
1 jajko
szczypta soli
15g masła (rozpuszczonego)



Przygotowanie:
Wszystkie składniki ze sobą dokładnie wymieszać, żeby nie było grudek.
Przelać w rękaw spożywczy z małą okrągłą końcówką.
Smażyć na lekko natłuszczonej patelni, na średnim ogniu z obu stron aż do zrumienienia.
Oprószyć cukrem pudrem i podawać z truskawkami i bitą śmietaną.




4 komentarze:

  1. haha! też je dziś robiłam, ale z różowym barwnikiem ii...mi też nie wyszły tak, jak chciałam - prawie identyczne jak Twoje, ale oczekiwałam, że wyjdą takie, jak na zdjęciach w internecie :( :PP

    OdpowiedzUsuń